LEVERANSTID

Alla beställningar skickas samma arbetsdag om beställningen görs före 16:00.

OBS att du inte kan välja Klarna eller PayPal som betalningsmetod för leveranssätt som inte har spårningsinformation.

DHL Express-paketet levereras nästa arbetsdag. DHL kommer överens om leveransen vilket innebär att du inte behöver vänta separat på leveransen utan den kommer att levereras enligt dina önskemål. Leveranstiden till avlägsna destinationer är 2 arbetsdagar. Försändelsen har spårningsinformation.

Matkahuolto XSS-paketet levereras till Matkahuoltos kontor eller agent för avhämtning inom 1-2 arbetsdagar. I de största städerna delas försändelser ut även på lördagar. Försändelsen har spårningsinformation.

Postpaketet levereras inom 1-2 arbetsdagar till närmaste paketautomat för hämtning.

09 Morgonleverans levereras senast 09:00 nästa vardagsmorgon. Kontrollera tillgängligheten för denna tjänst för ditt postnummer på Postis webbplats https://www.posti.fi/fi/toimitusaikakysely Försändelsen innehåller spårningsinformation

HÄMTA - Du kan hämta den förbetalda beställningen från vårt kontor i Vanda (Tammiston kauppatie 9) mellan 08:00 och 18:00 i vår reception. Du kommer att få ett e-postmeddelande när beställningen är tillgänglig för avhämtning. Om du betalar vid hämtning av beställningen, observera att endast betalkort accepteras (ej AMEX och Diners)! Vi tar inte emot kontanter.

LÄHILOKERO - Vi kan även leverera beställningen till Smartship-paketautomaten på Tammisto Citymarket i Vanda. Du kan hämta din beställning på Tammiston Citymarket 24 timmar om dygnet när det passar dig bäst. Beställningen ska hämtas inom 2 dagar, varefter beställningen returneras till vårt kontor där den kan hämtas mellan 08:00 och 16:00. Spårningsinformation tillgänglig. Priset för tjänsten är 3,50 EUR.

UPPMÄRKSAMHET!

Kokkupaperi.fi ANSVARAR INTE för förseningar orsakade av transport av försändelser, den högsta leveransavgiften återbetalas för den separat valda betalda leveransmetoden. Vi rekommenderar att du gör din beställning i tid. Posti har ibland problem med leveransen och eventuella leveransproblem kan övervakas från Postis felmeddelanden. Webbplatsen ger också information om Postis ständigt föränderliga leveranspraxis. Vi behöver absolut bilder på produkter som skadats under transport så att ersättning kan sökas från posten.